A cégben fennálló problémák megoldását, mindig az alacsonyabb szinten kell kezdeni és utána lehet foglalkozni lépésről lépésre, a magasabb szintekkel.
1. szint – Feladatok pontos elvégeztetése, elvégzése
2. szint – Folyamatok végig futásának biztosítása
3. szint – Projektek időben történő befejezése
4. szint – Munkaköri teljesítménynövelés
5. szint – Dolgozói személyes teljesítménynövelés
6. szint – Csoportokon belüli szervezettség javítása
7. szint – Csoportok közötti együttműködés fejlesztése
8. szint – Cég szintű működés optimalizálás
Példa
Ha egy ember (5. szint) nem jól teljesít, akkor azon kívül, hogy emberileg milyen, az alatt lévő szinteket is vizsgálni kell.
A munkakörben, (4. szint) amiben az illető dolgozik, biztosított a hat létfontosságú feltétel?
Vannak olyan projektjei (3. szint) ami miatt nem jól teljesít? Ezeknél a projekteknél, biztosított a hat létfontosságú feltétel?
Vannak olyan folyamatok (2. szint) amiben nem jól teljesít? Ezeknél a folyamatoknál, biztosított a hat létfontosságú feltétel?
Vannak olyan feladatok, (1. szint) amiben nem jól teljesít? Ezeknél a feladatoknál, biztosított a hat létfontosságú feltétel?