Nincs elég eladás – megoldás, termék, szolgáltatás
nincs elég érdeklődő
- kicsi a piac
- nincs marketing
- túl szűk a célpiac
- nem jut el az üzenet, az ajánlat a célpiachoz
- nem érti a célpiac az ajánlatot, miért jó neki
- más ajánlatok jobbak
- nem kell a megoldás
nincs elég vevő
- nincs értékesítés
- nincs elég ügyféljelölt elérés
- rossz célzás, sok fölösleges elérés
- nem jó, az érdeklődőből vevővé konvertáló folyamatot
nincs elég vásárlási érték
- nem profi az értékesítés – képzetlen értékesítő, értékesítési folyamat hiányos, pontatlan, nem szakszerű, nem tartják be
- a termék nem elég rugalmas az ügyfél számára (termékfejlesztés, szolgáltatás kiemelése)
- ár/érték arány nem megfelelő az érdeklődőknek, nem elég értékes, (kommunikáció fejlesztése)
visszatérő ügyfelek hiánya
- a kiszolgálás minősége nem megfelelő
- hiányzik az aktív értékesítés, adatbázis, értékesítési rendszer, felelős
- nincs új termék, amit megvennének
Nem fizetik ki a vevők, amit eladtak nekik
Cég szinten többe kerül a működés, mint amennyit keresnek rajta
- pénzügyi kontroll hiánya miatt, nem jól alakítják a kiadás – bevétel arányát
- nem gazdaságos az üzemméret, a szervezet méretéhez képest
- akadozik a működés, nem futnak gördülékenyen a folyamatok
- szakmai, információ ellátási, kommunikációs hiányosságok és hibák miatt alacsony a hatékonyság
Ha elégedetlen vagy a céged pénzügyi teljesítményével, akkor a pénzügyi kontroll kialakítása után pontosan fogod látni, hogyan tudsz javítani az eredményeken.