Miért nincs elég pénze a vállalkozásnak?

Nincs elég eladás – megoldás, termék, szolgáltatás

nincs elég érdeklődő

  • kicsi a piac
  • nincs marketing
  • túl szűk a célpiac
  • nem jut el az üzenet, az ajánlat a célpiachoz
  • nem érti a célpiac az ajánlatot, miért jó neki
  • más ajánlatok jobbak
  • nem kell a megoldás

nincs elég vevő

  • nincs értékesítés
  • nincs elég ügyféljelölt elérés
  • rossz célzás, sok fölösleges elérés
  • nem jó, az érdeklődőből vevővé konvertáló folyamatot

nincs elég vásárlási érték

  • nem profi az értékesítés – képzetlen értékesítő, értékesítési folyamat hiányos, pontatlan, nem szakszerű, nem tartják be
  • a termék nem elég rugalmas az ügyfél számára (termékfejlesztés, szolgáltatás kiemelése)
  • ár/érték arány nem megfelelő az érdeklődőknek, nem elég értékes, (kommunikáció fejlesztése)

visszatérő ügyfelek hiánya

  • a kiszolgálás minősége nem megfelelő
  • hiányzik az aktív értékesítés, adatbázis, értékesítési rendszer, felelős
  • nincs új termék, amit megvennének

Nem fizetik ki a vevők, amit eladtak nekik

Cég szinten többe kerül a működés, mint amennyit keresnek rajta

  • pénzügyi kontroll hiánya miatt, nem jól alakítják a kiadás – bevétel arányát
  • nem gazdaságos az üzemméret, a szervezet méretéhez képest
  • akadozik a működés, nem futnak gördülékenyen a folyamatok
  • szakmai, információ ellátási, kommunikációs hiányosságok és hibák miatt alacsony a hatékonyság

Ha elégedetlen vagy a céged pénzügyi teljesítményével, akkor a pénzügyi kontroll kialakítása után pontosan fogod látni, hogyan tudsz javítani az eredményeken.