Vezetői kihívások – Nálad, miben kellene előre lépni?
Az új munkaerő felvételénél:
- nehezen találtok megfelelő embereket
- nem a megfelelőt választjátok ki, ezért
- hosszú ideig tart a betanításuk
- nem válnak be
- nem maradnak ott
A meglévő alkalmazottakkal kapcsolatban:
- úgy érzed nem számíthatsz a munkatársaidra – amikor nem vagy jelen, akkor romlik a vevők kiszolgálása, ha nem látod el őket feladatokkal, akkor csak a legszükségesebbeket végzik el, a többi elmarad
- a cég teljesítménye nem javul, a munkaidő kihasználtsága alacsony
- a jól dolgozó, de túlterhelt munkatársak teljesítménye inkább romlik, a kimerültség, fásultság miatt, ami hibákhoz vezet
- a költségek nőnek, egyre többe kerül egy dolgozó, amit már lehet, hogy egyesek nem termelnek ki a munkájukkal
- a cégen belül felütötte a fejét az egymás iránti közömbösség, ellenségesség, klikkesedés, széthúzás
- ingadozik a hangulat és hullámzik a teljesítmény
- váratlan felmondások történnek
- a nem megfelelő teljesítmény és viselkedés miatt, kénytelen vagy végül fegyelmezni, elbocsátani egyeseket, ami a többiekre negatív hatással van
- nincs lehetőség fenntartható bérfejlesztésre, mert az eredmények nem teszik lehetővé
- Te és vezető társaid túlterheltek, sokat kell tüzet oltanotok, ezért nem tudjátok elvégezni a saját menedzseri, vezetői feladataitokat, ennek következtében a munkaszervezés, az összehangolás, az emberek fejlesztése elmarad az optimálistól és a versenytársaktól
- a képzett, jó teljesítményű munkatársakat elcsábítják a versenytársak, vagy inkább más iparágba mennek dolgozni, a nagyobb jövedelemért és a jobb munkakörülmények miatt
A problémák kezelése pénzbe kerül, ami a nyereség rovására megy!