Mi a kihívás?

Vezetői kihívások – Nálad, miben kellene előre lépni?

Az új munkaerő felvételénél:

  • nehezen találtok megfelelő embereket
  • nem a megfelelőt választjátok ki, ezért
    • hosszú ideig tart a betanításuk
    • nem válnak be
  • nem maradnak ott

A meglévő alkalmazottakkal kapcsolatban:

  • úgy érzed nem számíthatsz a munkatársaidra – amikor nem vagy jelen, akkor romlik a vevők kiszolgálása, ha nem látod el őket feladatokkal, akkor csak a legszükségesebbeket végzik el, a többi elmarad
  • a cég teljesítménye nem javul, a munkaidő kihasználtsága alacsony
  • a jól dolgozó, de túlterhelt munkatársak teljesítménye inkább romlik, a kimerültség, fásultság miatt, ami hibákhoz vezet
  • a költségek nőnek, egyre többe kerül egy dolgozó, amit már lehet, hogy egyesek nem termelnek ki a munkájukkal
  • a cégen belül felütötte a fejét az egymás iránti közömbösség, ellenségesség, klikkesedés, széthúzás
  • ingadozik a hangulat és hullámzik a teljesítmény
  • váratlan felmondások történnek
  • a nem megfelelő teljesítmény és viselkedés miatt, kénytelen vagy végül fegyelmezni, elbocsátani egyeseket, ami a többiekre negatív hatással van
  • nincs lehetőség fenntartható bérfejlesztésre, mert az eredmények nem teszik lehetővé
  • Te és vezető társaid túlterheltek, sokat kell tüzet oltanotok, ezért nem tudjátok elvégezni a saját menedzseri, vezetői feladataitokat, ennek következtében a munkaszervezés, az összehangolás, az emberek fejlesztése elmarad az optimálistól és a versenytársaktól
  • a képzett, jó teljesítményű munkatársakat elcsábítják a versenytársak, vagy inkább más iparágba mennek dolgozni, a nagyobb jövedelemért és a jobb munkakörülmények miatt

A problémák kezelése pénzbe kerül, ami a nyereség rovására megy!